Bangkok madness - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Priscilla Portier - WaarBenJij.nu Bangkok madness - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Priscilla Portier - WaarBenJij.nu

Bangkok madness

Door: Priscilla

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

12 November 2013 | Thailand, Bangkok

Hai allemaal,

De vorige keer waren we gebleven bij dat we probeerden naar de bios te gaan. Dit is gelukt en wel naar captain Philips. Super goede film, aanrader. Deze bios was een stuk luxer dan de voorgaande bios, we zaten namelijk in grote leren stoelen.
De dag erna hebben we relax doorgebracht waarna we s avonds naar t vliegveld zijn gegaan. Daar hebben we nog wat gegeten met Raja, die ons was komen uitzwaaien, super lief!
De vlucht naar Bangkok is verder goed gegaan en we hebben met redelijk gemak ons hotel kunnen vinden.
De volgende dag zijn we meteen aan de slag gegaan voor ons visum voor vietnam. Deze kunnen we als het goed is zo ophalen. Fingers crossed! We zijn ook al meteen bij een straattentje pad Thai gaan halen, we konden bijna niet gelukkiger haha.

Verder hebben we hier geshopt (en vrij goed ook :)), de grote weekendmarkt bezocht, het grand palace bezocht, een enorme Boeddha gezien, we hebben geknuffeld met (niet gedrogeerde) tijgers, de bridge over de rivier kwai gezien, op de floating markt geweest, Jim thompsons huis bezocht, en vooral veel gegeten en veel cocktails gedronken. Ons budget wordt dus ook ernstig op de proef gesteld hier.

Vanavond gaan we naar een travestietenshow en morgen gaan we, als t ff meezit, naar Ayuthayya.

Thats the short version, tot de volgende keer!

Liefs

• 12 November 2013 - 13:35

Iris:

Dus Oma kan wel meer pakketten verwachten :-))